Home  
    Mayor  
    Deputy Mayor  
    Municipal Commissioner  
    Departments  
    KMC Directory  
    Photo Gallery  
    Video Gallery  
       
 
 
       
    Tender Information  
    KMC Function  
    Tenders  
    Grand Auctions  
    Section 144 CR.P.C  
    Notifications  
    KMC Resolution  
       
 
 
       
    Public Notice  
    Information  
    National Holidays  
    Prayer Timings  
    Archive  
       


 
 
 
 
     
  میئر کراچی وسیم اختر نے محکمہ انجینئرنگ اور دیگر متعلقہ محکموں کے افسران کو ہدایت کی ہے کہ شہر کی تمام فٹ پاتھوں اور سروس روڈز پر قائم کی گئیں تجاوزات فوری ہٹائی جائیں۔  
     
  11-Jan-2017  
     
   
     
  میئر کراچی وسیم اختر نے محکمہ انجینئرنگ اور دیگر متعلقہ محکموں کے افسران کو ہدایت کی ہے کہ شہر کی تمام فٹ پاتھوں اور سروس روڈز پر قائم کی گئیں تجاوزات فوری ہٹائی جائیں۔ آئین میںشہریوں کو پیڈسٹرین رائٹس حاصل ہیں ، تجاوزات سے آئین کی خلاف ورزی ہو رہی ہے۔ انہوں نے کہا کہ دیگر تمام لینڈ اونر اداروں سے بھی درخواست کرتے ہیں کہ اپنی حدود میں واقع فٹ پاتھوں اور سروس روڈز کو تجاوزت سے پاک کریں۔ فٹ پاتھ اور سروس روڈ پربڑے ہوٹلز، ورک شاپس اور دکانیں بنالی گئیں ہیں جو ناقابل قبول ہے لہٰذا انہیں فوری ختم کیا جائے تاکہ ٹریفک کے بہاؤ کو بہتر بنایا جاسکے۔ انہوں نے کہا کہ تجاوزات کے خاتمے کیلئے سپریم کورٹ کی ہدایت پر مکمل عملدرآمد ہوناچاہئے۔ غیر قانونی سائن بورڈ اور ہورڈنگز کو ہٹانے کے بعد ان کی فائونڈیشن بھی فٹ پاتھوں اور سروس روڈز سے فوری ختم کی جائے۔ تجاوزات کے خاتمے سے شہریوں کو سہولت ملے گی اور ٹریفک کی روانی میں بہتری آئے گی۔  
     
     
   
     
     

 

 

 

 

 
 
     
 

Copyright © 2011-2012 Karachi Metropolitan Corporation. All rights reserved.
The KMC will not be responsible for the content of external internet sites. / Login  / Webmail  / Webmail 2  / 1339 Executive Dashboard